petak, 21. veljače 2014.

Formula R


Toliko mi dobro ide s odgovorima na moje molbe da sam krenuo u samozapošljavanje. A prvo što trebate uraditi jest ispuniti formular. To vam je lako, kao ispunjavanje križaljki: otočna država na M, pet slova. Ne znate? Madagaskar!

Opis djelatnosti – pita formular.

Intelektualne usluge. Drugim riječima, kruh bez motike. Sve za što ljudi plate, a da se ne morate znojiti. Primjerice, htjeli biste nešto raditi, a ne znate što. Ja vam kažem da će to već proći, samo lezite.

Podaci o Vašem poslovnom prostoru.

Stol, orahovo drvo; šest stolica od istog materijala, za koji me je prodavac, kunući se u vlastitu djecu, uvjeravao da je od orahovine; televizor, kineski, ne radi; dvosjed, koji se nekada mogao razvući u krevet; polica s DVD-ima; regal koji je pokojnom zecu služio kao nužnik, a mačku služi kao spavaonica.

Tko je Vaša konkurencija?

Ljudi koji bi zaradili, a da ne rade ništa. Ne želim trošiti riječi na njih.

Podaci o Vašim glavnim konkurentima, njihovim jakim stranama i slabostima.

Ovako: prvo Jurica, odmah preko puta mene. Nema jaku stranu, a slab je na gemište. Onda, Francek, iz susjednog sela. Jaka strana mu je desna, a slaba mu je lijeva.

Kako ćete ih nadvladati?

Vi se šalite? Pa njih može i malo dijete nadvladati. Ja ću pokušati prvo lijepim.

Objasnite svoju politiku kreiranja cijena.

Prvo porazgovaram s mušterijom, vidim što i koliko ima. Ako je neki sirotan – onda nula kuna. Odnosno, nema usluge. Ako je, pak, neki koji leži na lovi, onda počinjem objašnjavati da je to što on traži nemoguće, da mu to nitko ne može napraviti, da ne bih to radio ni za milijun kuna, ali da ću njemu, kao prijatelju ipak to napraviti za tričavih pet tisuća kuna, kad sam tako dobar, pa me svi živi iskorištavaju.

Navedite potpun popis opreme potrebne za poslovanje, uz obrazloženje i cijenu/vrijednost nabavke.

Ja sam svu opremu potrebnu za obavljanje ovog posla dobio od mame i tate, još pri rođenju.

Što vam je potrebno?
(Ovdje sam shvatio da oni zapravo daju lovu da si nešto kupim):

Mercedes CLS Brabus, E12; Smart TV s kućnim kinom; Kawasaki Z800; I-phone 6;
Da ne zaboravim: treba i mozak, ali, kako nekoć reče onaj političar, on vrijedi tek dvije marke, pa ću to sam nabaviti.

Popis izvora financiranja od kojih su sredstva zatražena/dobivena:

Ako vam budem rekao tko i koliko mi je dao, bojim se da ćete onda i Vi to od njih tražiti.



Eto, da vas ne zamaram više, vidite i sami da je to jako jednostavno. Ako vama treba ispunjavanje sličnog formulara, dođite kod mene, vama ću naplatiti ispod cijene.

Nema komentara:

Objavi komentar