utorak, 7. siječnja 2014.

2014.


Znam, debelo kasnim s ovom temom. Ustvari, to i nije novogodišnja čestitka, nju sam već uputio preko Facebooka. Svim svojim kolegama po nezaposlenosti rekoh: "Vi ste jedina manjina kojoj želim nestanak u nastupajućoj godini".
Meni su moji prijatelji, zauzvrat, poželjeli da ovaj blog što duže izlazi. "Bila bi velika šteta", kažu oni, "da ti sad nađeš posao i onda prekineš s blogom". Da, i mene malo muči to pitanje. S jedne strane moj mali osobni dobitak (zapošljavanje), a s druge – veliki gubitak za blogersku zajednicu. :-) Čak imam i suludi plan da po dobitku posla i dalje nastavim s ovim blogom. Mislim, ne činim krivično djelo?
Tako da sam u jednom trenutku opijenosti novogodišnjim slavljem obećao svojim frendovima kako ih neću ostaviti na cjedilu u ovoj godini. Pisat ću blogove i molbe za posao. To mi ispunjava život. S tim što se blogovi dopadaju brojnima, a molbe se za sad nisu nikome dopale. Onda je jasno da se trebam posvetiti blogovima, to mi ide puno bolje.
Nisu svi bili opijeni tim slavljem. Recimo, ministar rada je sasvim trezveno poručio da će se broj nezaposlenih u ovoj godini povećati. Drugim riječima, ne da ta ugrožena manjina neće nestati, nego će postati većina. Osnujete stranku nezaposlenih i zajamčena vam je dvotrećinska pobjeda na parlamentarnim izborima. Ministar je, ipak, učinio nešto povijesno – rekao je istinu. Trijezan i pri zdravoj savjesti. Raniji bi se ministri prije intervjua nečim dobrano opili, pa bi onda blagoglagoljivo obećavali posao svima, a ne samo njima. Kasnije bi objašnjavali da smo mu izvukli riječi iz konteksta. Kao što je on prethodno izvukao domaću brlju iz ostave.
Ja sebi ipak želim da me u ovoj godini netko zamijeni. Ionako će diplomirati deseci studenata nekih fakulteta za proizvodnju nezaposlenih. Vidim da mlade kolege već pišu blogove. Unaprijed znaju što ih čeka. Ja ih mogu za početak uputiti u tajne ovog zanata. A onda su ionako godine pred njima, uvježbat će se do savršenstva.
A osobitu bi mi čast predstavljalo kad bi me na mjestu pisca ovoga bloga zamijenio neki od ministara. Može baš onaj što razmišlja trijezno. A može i onaj s brljom iz ostave. To bi ovome blogu dalo dodatnu draž.
Odmah mu dajem sva autorska prava....

Nema komentara:

Objavi komentar